Pozycjonowanie Ebexo dla witryny e-commerce – owszem, ale najpierw audyt SEO

Wejście na dzisiejszy rynek, nie jest prostym zadaniem dla początkujących przedsiębiorców, którzy wiążą przyszłość swojej działalności z przestrzenią wirtualną. Wielu z nich z czasem decyduje się skorzystać z usług SEO takich jak pozycjonowanie Ebexo, nie następuje to jednak od razu. Jeśli zależy nam na wysokiej pozycji rankingowej, musimy dowiedzieć się, czym jest audyt SEO. Gdy nasza witryna jest w pełni zoptymalizowana i spełnia wymagania stawiane przez Google, które nieustannie aktualizują algorytmy, otrzymujemy możliwość budowania wizerunku w sieci np. stosując przytoczone powyżej pozycjonowanie Ebexo. Dzięki temu stajemy się widocznymi w sieci dla potencjalnych klientów. 

 

Interesuje Cię platforma Ebexo? Chciałbyś dowiedzieć się więcej o tej formie pozycjonowania? Jeśli tak, koniecznie zajrzyj pod niniejszy link i zasięgnij wiedzy prosto od ekspertów z dziedziny: https://boo.pl/pozycjonowanie-ebexo/.

Czym jest audyt SEO?

W ogólnym znaczeniu audyt jest niezależną, ekspercką oceną funkcjonowania danej organizacji, procesu, systemu, projektu, strony internetowej lub produktu. Wszystko odbywa się zgodnie z ustalonymi standardami, przepisami i regułami. Celem jest wykazanie wszelkich nieprawidłowości, które obniżają pozycję rankingową.

Rodzaje audytów e-commerce

  • user experience (UX),
  • pozycjonowania,
  • techniczny,
  • marketingowy,
  • mobilny,
  • konkurencji.

Dlaczego jest on ważny?

W Polsce żyje 38 milionów obywateli, z czego 75% dokonuje zakupów online. Jest to ogromna liczba potencjalnych klientów, do których należy odpowiednio dotrzeć. Dodatkowo szacuje się, że do 2040 roku 95% zakupów na świecie będzie odbywać się online. W związku z tym należy zadbać, aby być widocznym w sieci. Mając na uwadze jak popularne w Polsce są zakupy online, musimy zadbać o atrakcyjność i sprawność techniczną naszej witryny w tym celu stosujemy pozycjonowanie Ebexo, które umożliwia stworzenie kompletnej i efektywnej witryny e-commerce. 

 

Jeśli planujesz wprowadzenie zmian w strukturze strony bądź dopiero tworzysz sklep internetowy, jest to dobry moment na audyt, który zbada od podstaw strukturę technicznego SEO.

Elementy, z których składa się audyt e-commerce

Każda ocena różni się w zależności od potrzeb oraz typu strony. Biorąc pod uwagę sklepy internetowe, najważniejsze są:

  • analiza widoczności w wyszukiwarkach,
  • ocena interfejsu strony,
  • analiza słów kluczowych,
  • analiza treści i kart produktów,
  • ocena jakości multimediów,
  • ocenia linkowania wewnętrznego i zewnętrznego,
  • prędkość ładowania witryny,
  • responsywność i mobilność.
  • analiza strony pod kątem wprowadzenia optymalnej platformy np. pozycjonowanie Ebexo

Audyt SEO dla sklepu internetowego pozwoli odpowiedzieć na takie pytania jak: „Dlaczego sprzedaż jest na takim poziomie?”, „Dlaczego użytkownicy rezygnują z koszyka?” czy „Jakie kanały generują najwięcej ruchu do witryny?”. Te odpowiedzi pozwalają na wybór odpowiednich kanałów dystrybucji treści, a przede wszystkim dają szansę na uniknięcie strat finansowych. 

Podsumowanie 

Audyty niekiedy oferowane są za darmo! Tak, doświadczone agencje są w stanie dokonać kompleksowej analizy nieodpłatnie oraz mogą zaproponować Ci ofertę współpracy, podczas której Twój sklep będzie prosperować pod pieczą doświadczonych pozycjonerów. Współpraca jest oczywiście płatna, jednak niemal każdy może sobie na to pozwolić. Wartość pozycjonowania szacowana jest w oparciu o zasięg działań, który nas interesuje, więc jeśli nie myślimy o działalności globalnej, z pewnością nie musimy być w posiadaniu majątku, który przeznaczylibyśmy na budowanie wizerunku.